Fynd😍😍😍

Kommentera
Idag har jag och dottern fyndat pĂ„ loppis! Anna hittade tvĂ„ kopparkĂ€rl" till mig som Ă€r sĂ„ söta. Det stora stod i ett eget hörn och skrotade och det lilla i ett annat. De Ă€r sĂ„ söta ihop tycker jag! TĂ€nk bara pĂ„ vĂ„ren, att sĂ€tta ned en vas med nĂ„gra körsbĂ€rskvistar i det stora😊. I det lilla kan en söt liten blomma fĂ„ bo.
 
 
 
 
Jag hittade en gammal Silvabricka frÄn 50-talet som nÄgon roat sig med att göra decoupage pÄ. Den kostade dock bara 10kr, sÄ den kanske kan pryda nÄgot hörn i huset trots allt.
 
 
Eftersom jag Àr tokig i gamla plÄtburkar (av nÄgon outgrundlig anledning...) skaffade jag ocksÄ en tvilling till min "Kungsblandning" för en tjuga.
 
 
Till sist kunde jag inte gÄ hem utan ytterligare en stor kopparkruka. Den fÄr tjÀna som plats till shippa- pÄ- sig skorna som annars ligger huller och buller vid verandadörren ( och sÄ kunde jag Àntligen stÀlla bort ett otroligt fult skostÀll som ingen nÄgonsin anvÀnde ÀndÄ bakom gardinen). Titta sÄ bra!
 
 
 
Min dotter blev superglad över en nÀtt liten sekretÀr och ett litet skrin, sÄ med facit i hand fick vi supermycket fint för bara drygt 400kr vardera! Hurra!
 
Nu ska jag sĂ€tta mig pĂ„ trappen och rensa blomsterbönor (som gĂ„r att Ă€ta men ska förvĂ€llas först likt andra bönor!) och det finns fortfarande sallad och grĂ€slök pĂ„ landet samt chili, tomater och paprika i lilla vĂ€xthuset. Imorgon Ă€r det skolvĂ€rlden som gĂ€ller igen. Ibland Ă€r det verkligen svĂ„rt att hitta motivationen att gĂ„ dit under sköna dagar, det mĂ„ste jag erkĂ€nna😊
 
 
 
Önskar er en fin vecka/kram P