Ett litet tips på ett roligt projekt

Kommentera
På loppisar finns ofta gamla tvättbräden (Vårt hittades dock när vi köpte huset). Med några enkla krokar förvandlas de snabbt till söta och användbara handdukshängare. 
Så här fint blir det (förutom fula skruvar!!!.)..
 
 
Passar finfint till fyndade gamla broderade kökshanddukar!
 
 
På morgonkvisten letade jag runt i ett av flera mycket ostrukturerade skåp. Fick fatt i det gamla Trafikspelet från Norstedts vilket mina tre barn fullkomligt lekte sönder när de var små. Jag googlade och fann ett likadant, fast i bra skick, hos Bukowskis. På auktion såldes det för nästan 8000. Vårt spel får vi kanske en femhundring för. Det kostar att låta barn ha roligt😊
Hursomhelst är bilarna hur söta som helst. Se bara..
Stackars lilla ambulans utan framhjul!
 
 
Idag ska jag fortsätta med mina illustrationer. Exempelvis är det en utmaning att förstå hur man ritar lämlar. Mina ser ut som marsvinsbävrar..hihi. Här får ni se en glimt av mitt skissarbete som snart kommer förvandlas till akvarell.
©Dufwenberg Illustration & Design
 
Önskar Er alla en trevlig helg💜🌷💜/Pernilla