Mysdag!

Kommentera
Idag har jag bara softat och haft det trevligt! Var bjuden på lunch hos en fd kollega och blev serverad världens godaste fisksoppa med chokladfondant och hallonsorbet till efterrätt. Mums! Sedan blev det fika hemma hos mor och far och brorsbarnen! Mysigt! 
På förmiddagen planterade jag pelargonsticklingar och ärtskott för att ta med till " lunchvärden". Jag gillar att ta vara på det man har istället för att köpa massa nytt och söta bebispelargoner kan ju aldrig bli fel 😄
 
 
Känns sååååå trist med all snö nu måste erkännas! Jag vill verkligen börja plantera blommor och frön men det blir till att vänta några veckor till tror jag. Det är fortfarande kallt i våra gamla fönster. Fick ärtskott av mamma häromdagen och  planterade ytterligare ett "tråg" till oss nu när jag var i "planteringstagen". Så söta att titta på och så goda att ex ha på mackan!
 
 
Nu sitter jag med en kopp te och läser nya numret 101 idéer och hoppas på att få lite ny inspiration!
 
 
Önskar er alla en trevlig fortsättning på veckan!/
Kram P💗