Trippen till Linköping ...

Kommentera
...igår började med att min fine sambo köpte en Iphone 8 plus med största minnet till mig! Jisses så glad jag är! Snart kan jag äntligen ta bättre bilder och fixa mer med mobilen (den ska bara kickas igång först).
 
 
Vi lunchade också med fina vänner på Kinarestaurangen bredvid Leos lekland. Helt ok, men inte så stor buffé. Trippen slutade  sedan med att vi köpte en ny ugn på IKEA ("Gränslös") som nu sitter där den ska. Hoppas den är lika bra som snygg. Är glad för att den går ända upp till 300 grader, så man kan baka ex bröd och pizza på högre temperaturer. Härligt att kasta ut den gamla som verkligen gjort sitt.
 
 
Som kvällstugg fixade vi lite tapas! Riktigt skönt att slippa laga mat ibland! 
 
 
 
Nej, nu ska jag fixa till mig för min dotter och jag ska åka och köpa jord och sedan plantera frön och pelargonsticklingar! Mysigt❤️
Önskar er en lugn och fin söndag/ kram Pernilla