Husprojekt, sommar och loppisar🍉🍓💐

Kommentera
AnnonslÀnk: Kökets favoriter
 
HĂ€rliga, underbara sommar🍓! Nu har jag 4 veckor semester sedan bĂ€r det tillbaka till verkligheten igen (jobb, jobb, jobb...).
Vi har Ă€ntligen fĂ„tt nytt lertegeltak pĂ„ huset vilket blev sĂ„ fint. Ångrar inte en sekund att vi i sista stund Ă€ndrade oss och valde det istĂ€llet för betongpannor (som vi har pĂ„ gĂ„rdshuset). Det blev ett nĂ€tt och gulligt uttryck pĂ„ huset.
 
 
 
Vi har ocksĂ„ mĂ„lat boddörrarna och garageporten i en dov grön fĂ€rg som jag tycker Ă€r jĂ€ttefin: ”Ask”, Alcro bestĂ„. Vi ska mĂ„la en strykning till bara.
 
 
Husprojektet ”Byta panel och fönster” har tagit vid och det jobbet kommer bli mycket (!!) större Ă€n vad vi rĂ€knat med. Har man ett gammalt hus frĂ„n 1892 Ă€r det vĂ€l just sĂ„dant man fĂ„r rĂ€kna med, men sĂ„ himla trist. Stackars sambon min försöker just nu rĂ€kna ut i vilken Ă€nde det Ă€r bĂ€st/vĂ€rst att börja riva i (och det verkar som det Ă€r ”vĂ€rst” överallt..)
 
IgĂ„r var dottern och jag pĂ„ en lĂ„Ă„Ă„Ă„ng loppistur och jag fyndade, fyndade ...och fyndade👏😍. Titta hĂ€r barađŸ„°...
 
I den hÀr gamla plÄtlÄdan göms numera en stor del av mina sommarskor! HÀrligt!
 
Kan man bli annat Ă€n G L A Dâ˜șâ˜șâ˜ș
 
Jag har ocksÄ bestÀllt hem 12 fina mattallrikar (IMK) frÄn Kökets favoriter som levererades hÀromdagen!  Se bara sÄ fina..
 
 
HĂ€r finner ni dem👏
Vill Àven tipsa om att Kökets favoriter har stor sommarrea just nu sÄ klicka pÄ lÀnken ovan för att ta del av alla de fina erbjudanden som finns dÀr.
Avslutar detta inlĂ€gg med lite vĂ€xtlighet! Önskar er en fortsatt trevlig helg❀
 
 💕Kram!/ P💕