MyntađŸŒ±đŸŒ±đŸŒ±

Kommentera
InnehÄller annonslÀnkar för Kitchen Time
 
Har suttit och fixat med nyplockad mynta i solen. SĂ€mre kan man ha det om man sĂ€ger sĂ„đŸ˜Š
Jag Àlskar Friggs myntate och sörplar sÀkert i mig 20-tals förpackningar per Är...om inte mer. Nu har jag Àntligen kommit till skott och plockat mynta frÄn vÄr egen trÀdgÄrd som jag nu torkar i ugnen pÄ 30 grader (med luckan pÄ glÀnt mha en trÀgaffel). Vet inte riktigt hur lÄng tid det tar men fÄr hÄlla lite koll.
TĂ€nk att fĂ„ dricka sitt eget myntate i vinter😍! Vilken lyx! Hoppas det funkar!
 
 
Jag Àlskar den hÀr tiden pÄ Äret och försöker njuta varje sekund av allt grönt som frodas.
 
 
Salladen har kommit igĂ„ng att vĂ€xa ordentligt nu (det var lite trögstartat i Ă„r) och vi har i dagarna kunnat börja Ă€ta egenodlad sallad. Det Ă€r vĂ€rt S Å mycket för mig!!
 
 
I Ă„r har vi varit smarta nog att plantera i olika omgĂ„ngar istĂ€llet för att sĂ„ all sallad samtidigt. Förra Ă„ret Ă„t vi sallad sĂ„ vi nĂ€stan blev gröna hĂ€r hemma. Tror den hĂ€r taktiken blir bĂ€ttre😂
 
 
Jag vill passa pĂ„ att tipsa om att Kitchen Time har midsommardeal just nu frĂ„n 5 juni fram till den 21 juni, med upp till 50% rabatt. Jag skulle vilja köpa nĂ„gra fler Chateauglas frĂ„n Kosta Boda (X antal stycken har gĂ„tt i kras genom Ă„ren...) och nya salt&pepparkvarnar frĂ„n Le Creuset. VĂ„r batteridrivna pepparkvarn har just gĂ„tt i tvĂ„ delar och jag Ă€r trött pĂ„ att byta batterier hela tiden. Tacka vet jag ”handkraft”🙂! Kitchen Time har Ă€ven ett fint erbjudande för dig som har gĂ„tt och sneglat pĂ„ Hamilton beachs populĂ€ra blender! Just nu fĂ„r du fina kristallglas pĂ„ köpet om du följer denna lĂ€nk.
 
Önskar er alla en fantastisk nationaldag! Heja Sverige💙💛💙
Â