Hurra!đŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·

3 kommentarer
TĂ€nk... Jag har gĂ„tt och blivit med företag. Ett alldeles alldeles eget. SĂ„ spĂ€nnande! Lite otĂ€ckt ocksĂ„ men mest hĂ€rligtâŁïž
Precis som bloggen heter det Lilla Villa Sekelskifte och jag hĂ„ller pĂ„ som bĂ€st med att bygga min Webshop. Att bygga Webshop var visst ingen enkel match utan tar sin lilla tid. Det Ă€r svĂ„rt nĂ€r det kliar i fingrarna att dra igĂ„ngđŸ˜…đŸ„°Â 
Jag (och sambon) Ă„ker land och rike runt för att samla "skatter" och jag Ă€lskar det. Sambon klagar inte heller sĂ„ jag tror han ocksĂ„ tycker det Ă€r ett Ă€ventyr. Vi tĂ€nker bĂ„de stort och smĂ„tt tillsammans och det kĂ€nns sĂ„ hĂ€rligt att Ă€ntligen ha tagit steget att förĂ€ndra sitt liv. Jag kommer bli duktigare pĂ„ att uppdatera bloggen framöver och meddelar Er alla hĂ€r nĂ€r webbshoppen slĂ„r upp portarna! HĂ€r kommer lite ögongodis sĂ„ lĂ€nge😍😍😍....

 
 
 
 
 
 
 

 
 

 



Det krÀvdes en stor dos mod att sÀga upp sig frÄn sin fasta tjÀnst men nÄgon gÄng ska man kanske prova att göra nÄgot "tokigt"... ...vem vet, det "T O K I G A" kanske blir det bÀsta man gjort i livet. 
Nu kör vi... Hoppas ni vill hĂ€nga med pĂ„ fĂ€rden❀
Önskar Er alla en fin veckađŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·/Kram Pernilla
 
1 Åsa:

skriven

Vi saknar dig❀Men nu har jag hittat hit och kan följa dig vilket blir spĂ€nnande😍

2 Åsa:

skriven

Vi saknar dig❀Men nu har jag hittat hit och kan följa dig vilket blir spĂ€nnande😍

Svar: Hej Åsa! Saknar er❀Hoppas allt Ă€r bra med dig! Jag jobbar för fullt pĂ„ Webshopen...haha, sĂ„ svĂ„Ă„Ă„rt😅! Stor KRAMâŁïž
Pernilla

3 Åsa:

skriven

Vi saknar dig❀Men nu har jag hittat hit och kan följa dig vilket blir spĂ€nnande😍