Måndag igen...

Kommentera
Sitter här och samlar kraft inför en diger jobbarvecka i skolans värld. Är stolt över min sambo som i helgen klippte vår tuja nästan slottsrak och sedan hängde dit vår nymålade grind som han slitit med i timtal. Stort "hjärtadej" P❤️
 
Jag är också glad för att min barnbok "Olle, Pelle och havet" har fått en jättefin recension av Bibliotekstjänsts lektörer💐 Jag plockar ett litet citat från den recension som publiceras i BTJ-häfte nr, 12 (upphovsrättslagen gör att man ej får återpublicera stora delar av lektörens text!). Lektörens namn är Inger Lindberg.
 
"Att se tvillingarnas olika ansiktsuttryck i mötena med de småläskiga fiskarna kittlar fantasin, kryddad med skräckblandad förtjusning" (citat ur och av ovan nämnd)
 
 
Du kan köpa Olle, Pelle och havet via Bokus, Adlibris, CDON mfl. Mer info om boken och mycket annat finns på min illustrationsblogg (Dufwenberg Illustration& Design)
dufwenberg. Blog.se