Någon jobbar i trädgården...

En kommentar
...och jag kan villigt erkänna att det är inte jag😉
Jag skrotar omkring och plockar tomater, chili, paprika och sallad, fixar käk och fika och bara "finns till". Så skönt efter två galet ansträngande veckor på jobbet.
Spännande ska det minsann bli på måndag då jag far vidare i livet mot ett nytt jobb på Hermods AB! 😄
 
 
 
 
 
Sambon däremot har fått ett REJÄLT ryck och beskär alla träd (många!), så nu blir det luftigare i trädgården.
 
 
Äntligen tittar mina luktärtorna fram. Några ynka små, men väldigt vackra, som klättrar bland solrosorna Hoppas vädret håller i sig så de kan blomma några veckor.
 
 
 
 
Något som också är väldigt vackert men ack så "höstigt" är buskpionens fröställningar. 
 
 
 
Önskar er en trevlig lördagskväll och en fortsatt solig helg🌸🌺🌸/kram P
 
1 Duaa Alsharifi:

skriven

Gud va fint


Kolla in min blogg
Yamani.blogg.se

Svar: Tack Duaa😊🌸😊
Pernilla Dufwenberg