Härliga härliga vår💐🌱💐

Kommentera
Idag har vi haft en alldeles fantastisk dag och fått sååå mycket gjort! Älskar sådana dagar! Det känns så skönt i hjärtat så här på söndagskvällen inför ännu en hård pluggvecka 💗
Köpte massor små söta penséer på Plantagen och fixade alla blomlådor mm. Varje år tycker jag det ser så snålt ut i lådorna men jag vet ju att de snart växer så det knakar. Jag älskar penséer💗
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det roligaste av allt idag är att glasbalkongens alla fönster är på plats efter en långt tids renovering! Min sambo har verkligen kämpat med alla dessa fönster! Jag har varit med ibland och tvättat, grundmålat och målat och rent ut sagt har det varit ett hästjobb! Bra gjort P👏😍👏! Hurra!!
 
 
 
Nu är det staketet på farstukvisten som ska fixas till ( som synes)...och målas fasad och bytas tak.... Det finns alltid något som ska göras med gamla hus men de är bland det bästa som finns ändå. Passade på att köpa lite tulpaner också idag på plantskolan. Det går liksom inte att låta bli💐😍
 
 
 
Önskar er alla en fin vecka! Hoppas verkligen att våren håller i sig nu🐞🐝/ Kram Pernilla