Potatis för hela slanten!

Kommentera
Ikväll fick potatisen spela huvudrollen! Inte mig emot! Jag gillar potatis (och går inte på LCHF- diet😉). Det blev potatis och squashsoppa med en klick créme fraiche, gräslök och lite grön tabasco. Jag uteslöt vitlök och fänkål. Som tillbehör gjorde jag minirårakor toppade med räkor, dill, créme fraiche och hackad rödlök. Lite knasig kombo men riktigt gott i alla fall! Har länge velat testa dessa rårakor och gjorde slag i saken ikväll. (Bytte dock ut löjrom mot räkor). Nästa gång ska jag festa till det med handskalade men en vardagskväll som denna kan det allt duga med en burk. De små rårakorna skulle passa perfekt som förrätt till en trerätters middag, så ett tips där! 
 
 
 
 
Nu ska jag kolla runt efter en ny servis! Usch vad repiga och tråkiga våra vita tallrikar från Ikea är! 
Önskar er alla fina drömmar inatt!💤/ Kram Pernilla