Hej alla!

Kommentera
Det var så längesedan jag skrev här! Jag skriver tenta upp och tenta ned. Hinner knappt andas! Har försökt njuta av allt som händer i naturen men känner att jag missar en massa. Lyxade till morgonen lite och åt min frukost på vår glasbalkong! Mysigt! Njuter nu av ingefära- och honungsvatten, MVT och nya Drömhem&Trädgård👏👏
 
 
Vi har äntligen fått ned tomaterna i sina små hus. De ser alltid så ynkliga ut men jag vet ju att det brukar sluta med att vi har en tomatdjungel..så vi får hoppas på det i år också😊
 
 
 (Vi ställer två stora glasfönster på nedre kanten och lutar mot husväggen på natten! Som ett litet växthus)
 
Medan jag skriver tentor och styr med ”blommor och blader” har sambon min huggit ett bamselass med ved nere på sin gård. Den är nu staplad med perfektion. Se bara...
 
 
Salladen har exploderat i pallkragarna och vi kan nu äta grönt tills vi storknar. Oj vad jag har längtat efter det! Det är bland det bästa jag vet att gå ut och plocka grönt till middagen. Livskvalité om något!
 
 
 
 
 
Jag älskar den här tiden på året men det går så fort! Känns som allt slår ut samtidigt och blommar över så obarmhärtigt snabbt! Nu ska jag skriva det sista på en mastig hemtenta och se till att skicka in den idag. Sedan är det bara att repetera arbetsrätt och skyddsombudsrätt till tentan som öppnar på söndag. Huuu! Den ser jag inte fram emot! Avslutar detta inlägg med bilder från trädgården. Önskar er en trevlig fortsättning på veckan!!/ kram P💗